سرپرست حوزه هنری استان یزد در این نشست با اشاره به تجربه ها، توانمندی ها وامکانات حوزه هنری آمادگی این نهاد را برای اجرای طرح ها و برنامه های مشارکتی ، برپایی کارگاه های آموزشی هنر وتبادل تجربیات بین دو مجموعه اعلام کرد.
محمد رضا نیکو نژاد با بیان این که این دو مجموعه به توسعه روابط منظم وهدفمند نیاز دارند افزود: این هم اندیشی علاوه بر این که به برآورده شدن بخشی از مطالبات هنرمندان استان کمک می کند باعث رشد و پرورش استعدادهای هنری نیزمی گردد.
وی،هم گرایی و هم اندیشی دستگاه های فرهنگی را موجب توسعه و تعالی فرهنگی وهنری استان دانست و تصریح کرد: با این حرکت گام های گسترده تری برای تحقق منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در خلق آثار فاخرهنری به ویژه هنر متعهد دینی برداشته خواهد شد.
علی محمد پارساییان مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان هم دراین نشست با اشاره به تجربه حوزه هنری در زمینه های فرهنگی وهنر و اندیشه دینی و اسلامی ، ادامه همکاری اثر بخش بین دو مجموعه در جهت توسعه هر چه بیشتر فرهنگ وهنراستان را خواستار شد.
استفاده از ظرفیت های متقابل، بهره مندی از توانایی مشترک هنرمندان حوزه هنری و سازمان بسیج هنرمندان، شناسایی ومعرفی ظرفیت های هنری استان، برگزاری نشست های نقد فیلم و جذب وپرورش هنرمندان مستعد ونوظهوراز دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا